Monday, October 29, 2012

BFW -Sunday


Prethodno vece sam bila sa drugaricom na BFW, revija novi dizajneri 2.
Iako je bila prva revija u nedelju, kasnila je po obicaju, a kako sam i ja kasnila ispalo je savrseno! :)
Nismo dugo cekale, zauzele smo svoja mesta i pocelo je...

Prvo se predstavila Marta Miljanic sa svojom kolekcijom SOULS OF ARIES jesen/zima 2012/13. Utisci? Mozda sam previse ocekivala, tako da nisam bila bas odusevljena, ali trebalo bi imati u vidu da je ona veoma mlada i da ce proci jos neko vreme dok ne razvije svoj puni potencijal koji smatram da ima. Moram istaci da mi se dopala doslednost koju je pokazala, a poslednje tri prikazane haljine su mi bile jako lepe i savrsene za neke specijane prilike kada zelite da zasijate.

Zatim je predstavljen Everblazing sa kolekcijom BITTERWEET za prolece/leto 2013. Za moj ukus previse sareno, mada sam svesna da je to ono sto nam leto donosi :) Ipak, vec vidjeni modeli, pa cak i materijal... Too much. Nisam osetila ni dasak elegancije, niti licnog pecata.

Poslednji u nizu GEORGE STYLER sa kolekcijom Captivity jesen/zima 2012/13. Potpuno odusevljenje! Od muzike koja je svima poznata a opet iskoriscena na potpuno nov i dramatican nacin i tako stvorila pravu podlogu za ekstravagantne modele koji su prikazani, do neverovatne mastovitosti iskazane u kombinaciji krutih formi i razdraganosti koju su unele zivopisne boje i sljokice... Mene su kupili.

Slika sa revije nazalost nema jer je bilo lose svetlo a moj blic previse slab da 'dobaci'. Tako da cu vas uputiti na link BFW gde mozete pogledati profi slike.

Posto je sledeca revija bila tek nakon 22h, resile smo da odemo u Delta City gde se odrzavao Katapult. Iskreno, izgubila sam se. Obecala sam da necu kupovati nakit narednih mesec dana, ali sam zavrsila sa jednom narukvicom. Sta da radim, dopala mi se...

Nakon te pauze smo se vratile u Expo na reviju Bate Spasojevica, ali je guzva bila takva da nisam imala volje da ostajem. Tako da ostajete uskraceni za toliko, a sada par slicica te veceri:


Novi Somersby ukus koji se od danas nalazi u prodaji je bio glavno pice BFW-a
detalj mog outfita za to vece: suknja Romantic Girl, kosulja: Camaieu




No comments:

Post a Comment